PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Îți respectăm confidențialitatea și dorim să înțelegi modul în care colectăm și utilizăm datele date personale.

Utilizând site-ul www.scoaladehr.ro precum și servicii oferite de noi, ești de acord cu termenii din prezenta Politică de confidențialitate.

Ne rezervam dreptul de a actualiza și modifica periodic aceasta Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucram datele tale cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale.

În cazul oricîrei astfel de modificîri, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care te rugăm să verifici periodic conținutul acesteia.

CINE SUNTEM ȘI CUM NE POȚI CONTACTA
Proprietarul site-ului www.scoaladehr.ro este CAREER REFRAMING S.R.L., cu sediu social înstr. Miscocestilor 12, com Maciuca, sat Ciocanari, jud Valcea, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J38/1232/2022, cod unic de înregistrare fiscală 47042126, telefon +40 746 335 269, email info@scoaladehr.ro , denumit în continuare Vânzător.
CE CATEGORII DE DATE CU CARACTER PERSONAL COLECTĂM ȘI SCOPUL ÎN CARE LE PRELUCRĂM

Când vizitezi site-ul nostru

Colectăm informații precum adresa IP, tipul browserului, tipul device-ului pe care îl utilizezi precum și paginile pe care le vizitezi.

Totodată, colectăm informații si prin site-urile de socializare pe care le folosești pentru a accesa site-ul nostru, in funcție de permisiunile și opțiunile pe care le ai active.

Folosim aceste informații pentru a monitoriza performanța site-ului nostru și a îmbunătăți experiența pe care ți-o oferim atunci când ne vizitezi.

Pentru a afla mai multe despre datele colectate pasiv, te rugăm să consulți Politica de Cookie

În cazul în care ne contactezi

Colectăm numele, adresa de email și orice altă informație ne oferi prin intermediul mijlocului de comunicare pe care îl alegi. Folosim aceste date doar pentru a-ți raspunde la solicitare.

Când creezi un cont pe site-ul nostru

Ai opțiunea de a deschide un cont de client protejat cu parolă, prin care poți accesa datele salvate în orice moment. Colectăm numele, prenumele, adresa de livrare, numărul de telefon și adresa ta. de e-mail. Aceste informații sunt necesare pentru a îți acorda oportunitatea de a face comenzi site-ul nostru.

Poți schimba, revizui sau șterge oricare dintre aceste date și de a gestiona lucrurile cu care ai fost de acord.

Când plasezi o comandă pe site-ul nostru

Colectăm numele, numarul de telefon, adresa de email și adresa de domicilu/livrare. Avem nevoie de aceste date pentru:

  • prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea si facturarea acestora;
  • solutionarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda, la bunurile sau serviciile achizîționate;
  • returnarea produselor conform prevederilor legale;
  • rambursarea contravalorii produselor conform prevederilor legale;
  • asigurarea serviciilor de support si oferirea de raspunsuri la intrebarile tale cu privire la comenzi sau la bunurile si serviciile pe care le oferim.

Când te înscri la unul din cursurile noastre, la programele de mentoring sau aplici pentru burse

Colectam numele, numarul de telefon și adresa de email. Utilizăm aceste date pentru a-ți oferi acces programe, pentru a-ți transmite informații incluse în programa de curs precum și modificari ale programului, locației sau alte modificări ce apar în ceea ce privește serviciile pe care le-ai contractat

Când faci un transfer bancar către contul nostru

Colectăm numele si IBAN-ul. Folosim aceste date doar în scopuri financiar-contabile, pentru a-ți oferi factura precum și a ne conforma legislației fiscale din România.

Când realizezi o plată online, cu cardul, prin intermediul site-ului nostru

În cazul în care optezi pentru plata prin card de credit, datele comenzii tale sunt transmise furnizorului de plăți. Acest lucru este stabilit în Articolul 6 (1) b din GDPR UE (Regulamentul general privind protecția datelor în Uniunea Europeană). Domeniul de aplicare al datelor furnizate furnizorilor de servicii de plată corespunde standardului PSD2 (Payment Services Directive).

În cazul în care te abonezi la newsletter-ul nostru.

Colectăm numele, adresa de email și data nașterii. Folosim acete date pentru a-ți trimite informații cu privire la Monday și alte strategii de dezvoltare și performanță.

Folosim Mailchimp ca platformă de marketing. Prin continuarea înscrierii întelegi și ești de acord cu procesarea datelor tale personale de către Mailchimp. Poți consulta Politica de confidențialitate a datelor personale Mailchimp aici.

Poți oricând să îți retragi acordul pentru colectarea și procesarea datelor contactându-ne sau prin intermediul opțiunii de “dezabonare” existentâ în partea de jos a mailurilor noastre.

TRANSFERUL DATELOR

Datele tale personale vor fi transmise terților doar în urmatoarele situatii:

Când plasezi o comandă pe site-ul nostru

Transmitem datele tale furnizorilor de servicii de curierat în vederea livrării produselor.

Când faci un transfer bancar către contul nostru

Transmitem datele tale furnizorului de servicii de contabilitate pentru a ne conforma legislației fiscalîn vigoare.

Când plătești cu cardul prin intermediul site-ului nostru

Transmitem datele tale procesatorului de plăți precum și furnizorului de servicii de contabilitate.

În cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice.

CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL

Când plasezi o comanda pe site-ul nostru și când realizezi un transfer bancar sau o plată cu cardul prin intermediul site-ului nostru, păstrăm datele tale, în format fizic sau electronic, conform legislației în vigoare, pentru a ne îndeplini obligațiile fiscale.

În cazul în care te-ai înscris la programele de mentoring sau aplici pentru burse, după finalizarea programelor poți solicita stergea informațiilor tale personale din baza noastră de date.

DREPTURILE TALE

Utilizam securitatea corespunzatoare pe baza tipului și a gradului de confidențialitate a datelor care sunt stocate.

Ne angajăm să luăm măsuri tehnice și organizaționale corespunzătoare în vederea protejării informațiilor tale personale de ștergerea, modificarea sau pierderea accidentală sau neautorizată, preum și împotriva procesării sau accesării neutorizate sau ilegale. Angajații noștri au obligația legală de a proteja informațiile personale cu care intră în contact și beneficiază de instruire regulată privind protecția datelor.

Ca în cazul oricarui sistem bazat pe internet, există iîntotdeauna riscul de acces neautorizat, astfel încât este important să îți protejezi parola și să ne contactatezi dacă suspectezi orice acces neautorizat la contul tău.

SECURITATEA DATELOR
Conform regulamentului general privind protecția datelor ai o serie drepturi în legatură cu datele tale cu caracter personal.
  • Dreptul de a avea acces la datele tale
  • Dreptul de a rectifica datele
  • Dreptul de a șterge datele tale atunci când scopul colectării acestora a fost îndeplinit
  • Dreptul de a te opune procesării datelor tale
  • Dreptul de a îți retrage consimțământul cu privire la procesarea datelor tale
  • Dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în cazul în care ți-au fost încălcate drepturile.
De asemnea, poți să soliciți accesul la datele tale precum și modificarea sau ștergerea acestora, prin intrermediul unui email la adresa info@scoaladehr.ro Ne poți contacta în orice moment:
  • Prin email info@scoaladehr.ro
  • Prin telefon 0746 335 269
  • Prin postă sau curier la adresa: str. Miscocestilor 12, com Maciuca, sat Ciocanari, jud Valcea
DISPOZIȚII FINALE
Prin utilizarea acestui site, precum și prin crearea unui cont/plasarea unei comenzi, îți exprimi acordul cu privire la Termenii și Condițiile prezentate în acest document, precum și cu Politica de Cookie și Termenii și condițiile. Prezentul documenta fost actualizat in 3 noiembrie 2022. Ne rezervăm dreptul de a modifica măsurile noastre de securitate și de protectie a datelor, precum și politica de cookie, în măsura în care acest lucru este necesar ca urmare a dezvoltării tehnice. În astfel de cazuri, vom modifica/ajusta în mod corespunzător politicile privind protecția datelor. Astfel, vă adresăm rugămintea să urmăriți versiunea actuală a Notificării privind protecția datelor și politica de cookie, întrucât aceastea pot suferi modificări/ajustări.

Autor

Alătură-te unei comunități de sute de oameni de HR ce țin pasul cu dinamica fără precedent din piața muncii!